-
Доставка
Як можна отримати замовлення?
- Самовивіз. Замовлення можна забрати із нашого офісу за адресою м.Київ, м.Васильківська, вул.Козацька 118, вхід із двору, 1 під’їзд, 2 поверх. Увага! Змінено графік роботи. Наразі, офіс працює з 10 до 18, з понеділка по суботу. Неділя - вихідний.
- Відправка перевізниками по Україні. Ми працюємо із самими відомити та надійними перевізниками по Україні: Укрпочта, Нова Пошта. Замовлення можна оплатити як при отриманні. Так і на карту банку. Реквізити для оплати ми скидаємо після узгодження замовлення.
Вартість пересилки оплачує отримувач згідно з тарифами перевізника.
Відправка Нової Пошти відбувається кожен день, крім неділі. Відправка Укрпошти відбувається 2 рази на тиждень, крім неділі.
Замовлення оформлені та оплачені до 15:00 відправляються в той же день. Замовлленя оформлені та оплачені після 15:00 відправляються на наступний день.
Перевізник Спосіб доставки Форма оплати Термін доставки Нова Пошта На відділення При отриманні
Оплата на карту1-3 рабочих дня Розрахунок вартості Список відділень Кур’єрська доставка При отриманні
Оплата на карту1-2 рабочих дня УкрПошта На відділення При отриманні
Оплата на карту1-4 рабочих дня Розрахунок вартості Список відділень Кур’єрська доставка При отриманні
Оплата на карту1-4 рабочих дня Межнародні відправлення УкрПоштою На відділення Попередня оплата В залежності від країни отримувача Розрахунок вартості Шановні клієнти! При отриманні замовлення на відділенні перевізника або під час кур]єрської доставки, просимо Вас на місці перевіряти посилку і товар на предмет пошкодження. У випадку, якщо щось пошкоджено, можна написати претензію перевізнику або нам. В іншому випадку, за межами відділення, ні ми. Ні перевізник не зможемо прийняти претензію.
Перед оформленням замовлення ознайомтесь із тарифами перевізника. Якщо виникають запитання - ми завжди раді на них відповісти! -
Повернення
Повернення і обмін товару:
Повернення і обмін товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту його отримання.
Процедура повернення і обміну передбачає наявність паспорта і товарного чека на товари, якы повертаються. Підставою для повернення є складена покупцем Заява.
Повернення, обмін і ремонт товарів придбаних в інтернет магазині «Квіткова Лавка» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець може повернути куплений товар в 2 випадках:
1. Товар має істотний недолік (Стаття 8)Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця): після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин, при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- виробник не може усунути дефект
- не можлива заміна товару на аналогічний
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції
2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з яких-небудь інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9)- Якщо обмін або повернення товару відбувається з нашої вини (відправили товар не за замовленням або в замовленні не вистачає товарів) - в такому випадку витрати на пересилку ми беремо на себе.
- У всіх інших випадках, витрати на пересилку бере на себе покупець (клієнт).
- Якщо на момент обміну немає аналогічного або схожого за своїми характеристиками товару, здійснюється повернення грошей (вартість товару).
-
Упаковка
- Всі посилки упаковуються в індивідуальні коробки, які відповідають розміру замовлення і виготовляються вручну. Усередині посилки товар при необхідності закріплюється. Така упаковка зменшує вібрацію при транспортуванні, що значно знижує пошкодження товару навіть при екстремальних умовах перевезення.
- Рослини упаковуються з урахуванням температурного режиму (якщо потрібно робиться утеплення) в індивідуальні упаковки. Це виключає пошкодження рослин, висипання ґрунту, адаптацію рослин після пересилки. Упаковка замовлень здійснюється безкоштовно, в тому числі, якщо необхідно, з утепленням. При середньодобовій температурі нижче 10 ° С рослини Укрпоштою і перевізниками не потрапляють.
- При упаковці змішаних посилок - супутні товари та рослини, рослини упаковуються в окрему коробку, що виключає пошкодження рослин всередині посилки при перевертанні.
- 99,9% наших посилок доходить в непошкоджений вигляді. В інших випадках питання вирішується індивідуально. У деяких випадках (при пошкодженні рослин через погану упаковки) надається заміна пошкоджених рослин.